Strefa klienta
Społem znaczy razem!
Zapraszamy do udziału w programie lojalnościowym Społem znaczy razem.
Regulamin programu lojalnościowego „Społem znaczy Razem”
§1. Wyjaśnienie pojęć
- Organizator – "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Pułtusku, ul. Rynek 16, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy , … KRS, pod nr 0000149683
- Program – program lojalnościowy pod nazwą „Społem znaczy Razem” prowadzony przez Organizatora.
- Placówka handlowa – placówki oferujące towary lub usługi w ramach Programu.
- Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w Programie.
- Konto Uczestnika – indywidualne konto w aplikacji Programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie lub odliczenie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta – liczba zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów.
- Karta – plastikowa lub elektroniczna karta Uczestnika Programu
- Kod karty – kod EAN na Karcie, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru Karty do jego transakcji i naliczenie punktów na Koncie Uczestnika.
- Formularz rejestracyjny – formularz, zawierający dane Uczestnika oraz jego akces do Programu.
- Partner – inny podmiot oferujący Uczestnikom w ramach Programu towary lub usługi na preferencyjnych warunkach, określonych w porozumieniu zawartym z Organizatorem.
- Bon – wydany przez Organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie Programu punkty, który uprawnia do bezgotówkowego nabycia, w Placówkach handlowych objętych Programem towarów, których wartość odpowiada wartości nominalnej bonu.
- Nagroda dodatkowa – nagroda, która może zostać przyznana Uczestnikowi przez Organizatora w ramach dodatkowych promocji.
- Punkty dodatkowe - punkty, które mogą zostać przyznane Uczestnikowi za zakup odpowiednio oznaczonych produktów lub z innych powodów określonych każdorazowo przez Organizatora.
- Strona Programu – internetowa strona Programu, znajdująca się pod adresem www.pultusk.spolem.org.pl
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu oraz warunki uczestnictwa w Programie, w tym zasady przyznawania uczestnikom Programu punktów.
- Program prowadzony jest w Placówkach handlowych, objętych Programem i oznaczonych logo Programu.
Sklep nr 5 „GAMA” ul. Tartaczna 33; 06-100 Pułtusk
Sklep nr 16 „MINI GAMA” ul. Świętojańska 2; 06-100 Pułtusk
Sklep nr 18 „MINI GAMA” ul. Daszyńskiego 5; 06-100 Pułtusk
Sklep nr 35 "GAMA" ul. Traugutta 23; 06-100 Pułtusk
§ 3. Warunki udziału w Programie
- Uczestnikiem Programu może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która zgłosiła akces uczestnictwa w Programie i której wydano Kartę.
- Regulamin znajduje się w każdej uczestniczącej w Programie Placówce handlowej i okazywany jest na prośbę Uczestnika, a także na Stronie Programu, www.pultusk.spolem.org.pl
- Wszelkie dane dotyczące Uczestnika oraz informacje przez niego przekazane traktowane będą przez Organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
- Karta wydawana jest Uczestnikom Programu w Placówkach handlowych, po złożeniu podpisu pod prawidłowo wypełnionym i własnoręcznie podpisanym Formularzem rejestracyjnym.
- Uczestnik programu może sprawdzić stan konta poprzez stronę www.pultusk.spolem.org.pl, poprzez infolinię nr tel. 23 692 50 41lub w dowolnym sklepie organizatora .
- Karta jest własnością Organizatora. Zgubienie karty winno zostać jak najpilniej zgłoszone do organizatora e-mailem na adres: handel@psspultusk.pl lub telefonicznie pod nr telefonu 23 692 50 41, w dni robocze, w godzinach 9°° - 15°°
§ 4. Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych Uczestnika Programu jest Organizator.
-
Organizator wskazuje, że do realizacji umowy zawartej z Uczestnikiem Programu, której przedmiotem jest udział w Programie, niezbędne jest przetwarzanie przez Organizatora kategorii danych osobowych oznaczonych symbolem „*” (gwiazdki) w Formularzu rejestracyjnym.
-
Dane osobowe Uczestnika Programu pobierane przez Organizatora i przetwarzane w celu realizacji Programu, obejmują: imię i nazwisko, PESEL (a poprzez ten identyfikator – płeć i datę urodzenia), datę imienin, adres do korespondencji, nr karty oraz datę przystąpienia do programu, nr telefonu, adres e-mail (dalej: „Dane osobowe”).
-
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Programu, na co składa się m. in.:
a) naliczenia punktów za wykonane zakupy;
b) aktualizacja Stanu konta Uczestnika Programu;
c) dezaktywacja punktów, o których mowa w § 6 pkt. 7;
d) dokonywanie korekt na Koncie Uczestnika;
e) wymiana punktów na nagrody;
f) przyznanie bonu Upominkowego przez Organizatora.
-
Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt. 3. powyżej, w celu, o którym mowa w pkt. 4. powyżej, jest wykonanie umowy, której stroną jest Uczestnik Programu (art. 6. ust. 1. lit. b RODO).
-
Dane osobowe mogą być udostępniane przez Organizatora podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) przy realizacji Programu zgodnie z Regulaminem, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom, których udział jest niezbędny doobsługi i dystrybucji nagród (np. usługi pocztowe, usługi informatyczne, usługi doradcze i prawnicze).
-
Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu, przez okres niezbędny do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony wzajemnych roszczeń oraz przez czas niezbędny do wywiązania się przez Organizatora z obowiązku prawnego.
-
Każdy Uczestnik Programu ma prawo żądać od Organizatora dostępu do swoich Danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych posiadanych przez Organizatora, ma prawo również do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, jeśli okaże się, że są nieprawidłowe. Każdy Uczestnik Programu może również wystąpić do Organizatora z żądaniem usunięcia swoich Danych Osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych.
-
Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach określonych w RODO.
-
Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podanie Danych osobowych oznaczonych w Formularzu rejestracyjnym symbolem „*” (gwiazdki) jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje niemożliwością zawarcia umowy i korzystania z Programu. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może spowodować ograniczenie w dostępności do niektórych funkcjonalności w ramach Programu.
§ 5 Zgoda Uczestnika
- Dane osobowe Uczestnika Programu, mogą być przetwarzane również w innych celach, w zależności od udzielonej przez Uczestnika zgody / zgód. Za wyrażanie zgody uważa się zaznaczenie przez Uczestnika symbolem „x” okienka TAK przy wybranej zgodzie.
- Uczestnik Programu ma możliwość wyrażenia zgody na przekazywanie mu przez Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej jest zgoda Uczestnika (art. 10. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. 2017.1219). Organizator może przetwarzać Dane osobowe Uczestnika w celu wskazanym w zdaniu poprzedzającym do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika.
- Uczestnik Programu może wyrazić również zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych oraz danych o transakcjach i zakupach dokonywanych w trakcie trwania Programu, w celu określenia przez Organizatora preferencji osobistych i zachowań Uczestnika (zasada i znaczenie), aby Organizator mógł przygotować i zaproponować produkty lub usługi najlepiej dopasowane do potrzeb (konsekwencje) Uczestnika (profilowanie). Uczestnik ma prawo nie podlegać decyzjom opierającym się zautomatyzowanym przetwarzaniu (profilowaniu). Organizator może przetwarzać Dane osobowe oraz dane o transakcjach i zakupach Uczestnika, na podstawie wyrażonej zgody przez Uczestnika i tylko do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika Programu.
- Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać każdą ze złożonych zgód. Cofnięcie którejkolwiek ze zgód (na wysyłanie informacji handlowych oraz na profilowanie), nie powoduje utraty zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
- Uczestnikowi przysługują odpowiednio uprawnienia wskazane w § 4., pkt 8. – 10. powyżej.
§ 6 Zapisywanie transakcji, gromadzenie korzyści
- Posiadacz Karty gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w Placówkach handlowych, z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych o zawartości alkoholu powyżej 18%, doładowań oraz opłaty rachunków.
- Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie Karty kasjerowi, odczytanie Kodu Karty i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
- Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 5 złotych wartości zakupu uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone 300 punktów przysługuje Bon o wartości 20 złotych, a za zgromadzenie 500 punktów, Bon za 50 zł.
- Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania, natomiast aktualizacja Stanu kont Uczestników Programu odbywać się będzie nie rzadziej niż co tydzień.
- Punkty w Programie mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane Punkty dodatkowe lub Nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji, na zasadach dobrowolności.
- Każdego roku, w dniu 31 stycznia dokonana będzie dezaktywacja punktów znajdujących się na kontach uczestników, które zapisano na nich przed dniem 1 stycznia roku poprzedniego.
- W przypadku zwrotu towaru przy zakupie, którego naliczone zostały punkty, ich liczba zostanie skorygowana na Koncie Uczestnika o wartość zwrotu.
§ 7. Wymiana punktów na Bony
- Zgromadzone punkty podlegają wymianie na Bony, które uprawniają do bezgotówkowego zakupu towarów we wszystkich placówkach handlowych Organizatora.
- W celu wymiany punktów na Bon, Uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów, powinien dokonać złożenia dyspozycji o wydanie Bonu. Nagroda w postaci Bonu zostanie wydana przez kierownika sklepu we wskazanej przez Uczestnika Placówce handlowej, w terminie nieprzekraczającym 10 dni od daty dokonania przez Uczestnika zamówienia takiego Bonu.
- Bon zostanie wydany Uczestnikowi po okazaniu Karty oraz podaniu dnia urodzenia Uczestnika kierownikowi sklepu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wydanie bonów na podstawie skradzionych lub utraconych kart klienta.
- Po odebraniu Bonu z Konta Uczestnika zostanie odjęta odpowiadająca wartości Bonu ilość punktów.
- Bon ważny jest wyłącznie w Placówkach handlowych Organizatora. Uczestnik jest zobowiązany do wykorzystania Bonu w terminie nieprzekraczającym 30 dni, licząc od dnia otrzymania Bonu. Po tym terminie Bon traci ważność i Uczestnik straci prawo wykorzystania Bonu, a jednocześnie punkty odpowiadające wartości Bonu nie będą zwrócone na Konto Uczestnika.
- Bon posiada swój nominał, uprawnia on do dokonywania zakupów bezgotówkowych spośród towarów oferowanych w chwili realizacji Bonu w danej Placówce handlowej, Bony nie podlegają wymianie na pieniądze, oraz podczas ich niepełnej realizacji nie jest wydawana z nich reszta.
- Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- W przypadku gdy łączna wartość odbieranych przez Uczestnika w jednym dniu nagród przekroczy wartość 760 zł, Organizator pobierze od Uczestnika zaliczkę na podatek dochodowy w wysokości 10% łącznej wartości wydawanych nagród. Warunkiem wydania nagród jest wówczas wniesienie przez uczestnika określonej powyżej opłaty.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w Placówce handlowej, pocztą na adres Organizatora, pocztą e-mail na adres: handel@psspultusk.pl lub za pomocą formularza na Stronie Programu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie do 14 dni.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Organizator powiadomi Uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie na Stronie Programu, z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program z ważnych przyczyn. O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu Programu Organizator powiadomi Uczestników na trzy miesiące wcześniej na Stronie Programu oraz w Placówkach handlowych.
- W przypadku zakończenia Programu wszyscy Uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do Bonu powinni przeprowadzić procedurę zamówienia Bonu zgodnie z § 5 lub odbioru Nagrody dodatkowej w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia Programu.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z uczestnictwa w Programie, Uczestnik powinien złożyć taką deklarację na piśmie i dokonać zamówienia Bonu, jeśli nabył prawo do jego otrzymania.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.07.2022r.